Pagini

sâmbătă, 10 martie 2012

Pasiunea mea

Buna!
Ce faceti? Azi vreau sa va vorbesc despre una dintre pasiunile mele. Pe langa faptul ca ador sa fac prajituri mai am o mica pasiune...florile.
Ador florile.  Imi place foarte multe sa primesc flori. Insa imi place mai mult sa primesc flori la ghiveci, pentru a le pastra pentru o perioada lunga. Nu neg ca ma simt flatata cand primesc buchete de flori. Ma bucur totusi ca iubitul meu a observat ca imi place sa am flori prin toata casa. Ce este drept intotdeauna dupa ce trece iarna am mai putinel flori. NU reusesc sa salvez toate florile in timpul ierni. La unele le ofer prea multa caldura, la altele frig. Asta este. Acum ca o sa vina primavara o sa incep iar sa umblu dupa flori pentru a le prasi.
Dupa cum bine stiti de 1 martie am primit o floare la ghiveci de la iubitul meu. Asa ca de 8 martie a stit ce sa imi ofere. Tot o floare la ghiveci.


Aceasta este floarea. Se numeste anthurium scherzerianum. Imi place foarte mult si sper sa reusesc sa o pastrez mult timp. Imi este teama ca atunci cand o voi schimba intr-un ghiveci mai mare sa nu fie afectata. Dar sa speram ca nu.


Sper sa va placa floarea mea.
Va pup! O zi buna!

2 comentarii:

  1. eu sunt la fel ca tine -iubesc florile cand imi infloreste o floare ma simt fericita -le ud ,le ingrijesc insa nu toate reusesc sa treaca cu bine spre exemplu am observat ca florile care le cumpar mor mai repede decat ce capat pui de la cunostinte si am intrebat la o floararie in timp ce imi facea un buchet doamna cum sa fac sa nu mi moara florile la ghiuvece (spre surprinderea mea am aflat ca niste ingrasamant ideal le face de infloresc asa frumos )sunt in cautarea acestui minune de hormon florar.

    RăspundețiȘtergere
  2. claudia te rog mult sa imi spui si mie cand gasesti aceasta solutie, da? eu am auzit ca nu este bine sa le punem pamantul acela special pentru flori , ci pamant din padure. acum nu stiu cum o fi. vom afla nu:))

    RăspundețiȘtergere