Pagini

joi, 29 martie 2012

Inele de logodna si verighete

Buna!
Dupa cum bine stiti , anul viitor va avea loc in viata mea un eveniment foarte important: nunta. De cand am decis sa facem acest minunat pas, caut tot timpul site-uri legate de tot ce implica o nunta. Si primul lucru care ar trebuie sa aiba loc , pe care eu il astept cu  multa nerabdare este faimosul inel de logodna
   Bineinteles ca deja am cautat modele, si am gasit un site superb de inele de logodna  Mi-am ales si cateva modele. 













Prefer aurul galben. 
Dupa ce voi primi inelul de logodna, urmeaza partea cea mai frumoasa. Daca la capitolul inel  partenerul este cel care alege modelul, la capitolul verighete stam altfel. Decizia apartine ambilor parteneri. frumos nu?
Numai cand ma gandesc la acea zi imi dau lacrimile de emotie si de bucurie. Cred ca acele zile sunt cele mai frumoase din viata unei femei. 
Verigheta  este partea cea mai importanta din inceperea casniciei. Ea reprezinta simblolul cununie purtate in biserica. Eu mi-as dori niste verighete simple dar in acelasi timp finute. Voi ? Ce v-ati dori ? Ce fel de inele de logodna? Dar verighete? O sa va dau o mana de ajutor. Pentru mai multe detalii si modele accesati acest site http://www.diamante.ro/ pentru inele de logodna sau http://www.verighete.ro/ pentru verighete.
Sigur veti gasi modele minunate. 
Va doresc o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu