Pagini

miercuri, 7 martie 2012

Fashion Queen

Buna!
Ce faceti? Azi vreau sa ma adresez in special femeilor. Stiti de ce nu? Ei bine va spun eu de ce. Cum maine este 8 martie m-am gandit sa vin in ajutorul vostru cu o ideea. Multe dintre noi vom iesi in oras " ca intre femei" sau unele poate vor sarbatori aceasta zi cu sotul/iubitul. Sau poate nu stiti ce cadou sa oferiti mamei voastre sau prietenelor apopiate. Ei bine, eu am intrat azi pe un site foarte dragut de hainute unde am gasit foarte multe produse frumoase. Este vorba de site-ul celor de la Fashion Queen .
Va invit sa intrati pe acest site, va garantez ca veti gasi produse pe placul vostru.
Eu am vizitat acest site si mi-au atras atentia multe produse. Pe locul 1 ca preferat este o pereche de pantofi albastri. Sunt niste pantofi din piele intoarsa., cu un toc de 12,5 cm si platforma 3 cm.

                                                        Mai multe detalii gasiti aici

Alta pereche draguta de pantofi ar fi acesti:

Sunt din piele naturala, cu un toc de 12.5 cm si platforma 3 cm.
                                                      Mai multe detalii gasiti aici


Au si niste bijuterii dragute. Un set dragut care mi-a atras atentia este acesta:

                                                           Mai multe detalii aici

Ca si accesorii m-am axat pe curele. Mi-a placut aceasta:

                                                   Mai multe detalii  aici

Acum sa trecem la capitolul imbracaminte. Si cum vrem sa fim elegante am ales pentru voi 2 frumoase rochite. Sper sa va placa.

                                                      Mai multe detalii aici

Ca sa fim putin elegante si romantice am ales aceasta rochie:




                                                          Mai multe detalii aici

Eu astept sa vina vara, asa ca m-am si gandit ce as putea sa imi cumpar pentru aceasta vara. Si am ales o fusta din denim.

                                               Mai multe detalii aici

Si ca pentru final am ales o superba poseta rosie.

                                            Mai multe detalii aici Pentru mai multe modele va invit sa intrati pe site-ul lor ( aici)
Important: au transportul gratuit prin Posta Romana. Cu un termen de livrare intre 3-5 zile lucratoare. Este foarte bine nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu