Pagini

vineri, 2 martie 2012

Ce am primit...

Buna!
A trecut si ziua de 1 Martie! Acum asteptam 8 Martie. Desi nu sunt mama eu tot astept aceasta zi. Cred ca toate femeile trebuie sa primeasca ceva de aceasta zi nu?
Acum sa va arat ce am primit eu ieri. Cum este de asteptat multe martisoare si ceva dulce.



Aceasta superba floare este de la iubitul meu. Frumos nu? Cum el stie ca ador florile a stiut ce sa imi cumpere. Langa ea a fost si o ciocolata ,dar va dati seama ca nu am apucat sa o pozez.




Acest frumos cosulet este de la fratele meu Catalin si cumnata Diana. Va place nu?
Am mai primit de la o verisoara si o vecina martisor. De la nasa iubitului meu martisor si bomboane,de la mama o iconit, de la tata bomboane.. De la fratele Florin ,cumnata Oana si nepotelul meu o frumoasa rama si o ciocolata. Toti au stiut ce sa imi cumpere.






Va multumesc mult tuturor!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu