Pagini

miercuri, 15 februarie 2012

Unt de corp hranitor

Buna!
   Ce faceti? Cum ati petrecut ziua de ieri? Sper ca mai bine decat mine. Eu din pacate am fost singurica ieri.  Iubitul meu este plecat de duminica si se intoarce abia la sfarsitul saptamani:(?? Asta este! Dar recuperam pe 24!
 Azi vreau sa va vorbesc despre untul de corp hranitor cu minerale din Marea Moarta. Este un produs Avon.

Mie mi-a placut foarte mult ambalajul la inceput. Multe produse arata bine in exterior dar nu sunt bune de nimic. Acest unt de corp este foarte bun. Se intinde foarte bine, are un miros placut si face pielea foarte catifelata si hidratata. Este intradevar hranitor. Ca pret depinde de campania din care il comandati. Eu cand l-am luat am dat 30 lei pe 2 produse planet spa. Insa sunt campanii cand costa de la 25 lei pana la 35 lei. Insa face pretul .



Merita incercat!
Va pup! O seara buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu