Pagini

duminică, 26 februarie 2012

Primul martisor...

Buna!
Incep prin a-mi cere scuze. Nu am mai postat de ceva timp pe blog, dar am fost putin ocupata zilele astea. Va promit ca de azi imi voi face timp sa postez zilnic.
Ce ati mai facut voi zilele astea?
Eu am petrecut, am gatit, plimbat, etc. Am avut zile destul de pline.....,pline de multe bucuri, surprize, cadouri. Am primit deja un martisor. Un frumos martisor insotit de ceva dulce. Niste bomboane super bune.

Intr-o cutie simpla, eleganta, cu capac transparent se adapostesc 6 scoici din ciocolata cu lapte amestecata cu ciocolata amaruie, cu un interior delicios de pralina.
Gustul fin, bogat, cu usoara diferentiere intre ciocolata neagra si cea cu lapte al unei singure bomboane ar convinge pe oricine sa renunte la cura de slabire.O alegere perfecta pentru orice amator de ciocolata.




   Am ramas placut impresionata de acest martisor. Dragut nu?  Voi ati primit martisor pana acum? Sper ca da. Zilele urmatoare o sa va arat ce am mai primit eu.
Va pup! Va doresc o seara minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu