Pagini

duminică, 5 februarie 2012

Idei de tinute pentru Valentine's Day

Buna!
Peste tot se vorbeste despre faimoasa zi de Valentine's Day. Eu nu prea tin cont de aceasta zi. Imi place sa cred ca fiecare zi este Valentine's Day. Asa ca daca am placerea sa ii ofer ceva frumos iubitului o voi face indiferent de zi. Dar am zis sa fiu si eu in pas cu toata lumea si sa vin in ajutorul vostru cu idei de tinute. M-am documentat bine pe internet si am dat de cateva rochite superbe si tinute frumoase.

 O rochie sexy, scurta, pe un singur umar, de culoarea vinului. Inspirata din vestimentatia zeitelor, aceasta rochita te va ajuta sa arati foarte bine in seara de Valentine’s Day, iar iubitul tau va fi foarte impresionat.




1.Daca stati acasa
Daca esti casatorita si ai copii, iar de Valentine's Day optati sa stati acasa, poti alege o rochie casual dar sexy. Dupa ce ai culcat copiii si sotul tau a comandat mancarea (sau a pregatit-o!) poti sa te pregatesti in liniste: alege o rochie similara cu aceasta, simpla, intr-o culoare neutra si cu falduri diafane.






2. Daca mergeti la o cina romantica in oras
Uita de volanase si de rochii roz care tipa "Valentine's Day" de la o posta! Opteaza pentru un look sofisticat si feminin, cu o LBD (Little Black Dress) si o pereche de pantofi rosii traznet, pentru o nota festiva.






3. Daca mergeti la un film

Daca planurile tale de Valentine's includ popcorn, suc si un film in oras, schimba-ti blugii si tricoul pe o bluza un pic mai pretentioasa, fara sa fie eleganta, cu accente din dantela, care se va asorta bine cu o pereche de jeansi evazati si o pereche de ghete cu platforma.


O seara placuta! Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu