Pagini

duminică, 19 februarie 2012

Prajitura Snickers

Buna!
Azi o sa va indulcesc putin! Ieri m-am pus pe prajiturit! Sa va arat ce mi-a iesit.

Ingrediente pentru blat:

  • 9 albusuri
  • 300 grame zahar
  • 300 grame nuca macinata
  • 5 linguri faina
  • 1 praf de copt

Albusurile se bat bine cu zaharul.


Adaugam nuca macinata.


Apoi punem cele 5 linguri de faina si praful de copt.


.
Se coace in tava unsa si tapetata la foc potrivit. Eu am pus hartie de copt.




 Dupa ce am scos blatul il lasat putin sa se raceasca si cand este caldut se acopera cu 200 grame ciocolata alba topita cu 5 linguri de ulei.






Lasam sa se intareasca ciocolata. Intre timp pregatitm crema snickers:
7 linguri de zahar se caramelizeaza , se stinge cu 300 grame margarina. Cele 9 galbenusuri se freaca cu 8 linguri zahar si se adauga la caramel pe foc, apoi se adauga 300 grame nuca macinata si se lasa crema la racit.



Se intinde peste ciocolata alba.




Deasupra se face o glazura de 200 grame ciocolata neagra (lapte) topita cu 5 linguri ulei. Ciocolata o topim pe pe baie de abur.







Se taie a doua zi dupa ce sa racit!



Este delicioasa! Pofta buna!

3 comentarii: