Pagini

vineri, 27 ianuarie 2012

Review crema pentru calcaie Apidermaliv

Buna!
Dupa cum stiti am fost fericita castigatoare a produsele Apidermaliv.
Acum a venit momentul sa va spun si voua parerea mea despre cremele pentru calcaie.
1. Crema pentru calcaie cu ulei de shea si ulei esential de menta.



Sa va spun ce scrie pe site despre ea.
   Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta este o crema de ingrijire pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de origine naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si untul de shea cunoscute pentru proprietatile lor sunt ingrediente ce catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor in ttimp ce uleiul esential de menta ajuta la stimularea circulatiei sangelui avand in acelasi timp actiune antiseptica si dezinfectanta.
Cutia are 50 ml si pe site se gaseste la pretul de 8.33 Ron.
    Parerea mea este ca face pretul. Este o crema foarte buna, are un miros de menta placut. Ca termen de valabilitatea acesta este de aproximativ 7 luni.
Utilizare: Crema se aplica pe intreg calcaiul  curat si uscat cu miscari circulare de masaj pana ce crema este absorbita de piele. Pentru rezultate optime se recomanda utilizarea de doua ori pe zi.

2. Crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si propolis.




 Despre crema: Apidermaliv pentru calcaie cu ulei de masline unt de shea si propolis este o crema reparatoare pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de originie naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si propolis, cunoscute pentru proprietatile lor, sunt ingrediente ce inmoaie si catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor. Starea pielii calcaielor este imbunatatita in timp ce propolisul vindeca si cicatrizeaza pielea ranita a calcaielor.
Cutia are 50 ml  si pe site  se gaseste la pretul de 11,16 Ron.
Este mai putin mai scumpa decat cea cu menta. Eu am folosit-o mai mult pe aceasta cu propolis. Dar ambele au cam acelasi efect. Eu am decis sa consum intai una si abia apoi o voi incepe si pe cealalta.
Ca termen de valabilitatea acesta este de aproximativ 6 luni.
Utilizare: Crema se aplica pe intreg calcaiul curat si uscat cu miscari circulare de masaj pana ce crema este absorbita de piele. Pentru rezultate optime se recomanda utilizarea de doua ori pe zi.

Avantaje:
  • rasfata pielea calcaielor
  • nu sunt exagerat de scumpe
  • au un miros placut
  • se observa rezultate bune in scurt timp
Dezavantaje:
  •  termen de valabilitate foarte mic
  • este absorbita putin cam greu de piele( insa puteti folosi o soseta de bumbac si ati  rezolvat problema)
Ca nota eu le dau 9.
Nu ezitati sa le cumparati deoarece sunt foarte bune. Eu sigur imi voi cumpara dupa ce le voi termina pe acestea.
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu