Pagini

duminică, 16 decembrie 2012

Review crema auto bronzanta Almay- Adidasi.us

Buna!

Ce faceti dragele mele?
Fericite ca a venit iarna? Mie imi place foarte mult ca a nins. Insa este mult prea ger. Deja imi este foarte dor de vara, de soare, de bronzul de vara.
Cu ajutorul celor de la Adidasi.us am reusit sa am bronz si iarna. 
Am primit pentru testare crema-bonzanta-almay


Voi incerca sa fac un review fara prea multe poze. Din pacate aparatul meu nu mai merge iar cu telefonul nu am reusit sa fac multe poze.
Crema almay are 50 ml si este suficienta pentru o perioada buna de timp deoarece nu vom aplica prea multa cantitate odata. Pretul este de 5 lei/bucata. Un pret foarte bun. Am folosit-o de cateva ori pana acum si pot sa spun ca isi face bine treaba. Dupa aplicare tenul devine mai bronzat. Nu este exact ca bronzul de vara dar totusi se vede diferenta. Tenul meu este oricum mai deschis asa ca se vede destul de bine diferenta dupa ce aplic aceasta crema. 
Culoarea este una maronie.


Consistenta este una destul de moale. Mirosul  este unul placut. Nu este puternic deci este foarte placut.
Voi ati folosit aceasta crema auto bronzanta? Cum vi se pare? 
Multumesc inca odata AdidasiUS pentru produsul primit.
Va pup si va doresc o saptamana minunata.

Un comentariu: