Pagini

marți, 25 decembrie 2012

Craciun Fericit!

Hei!

Ce faceti dragi mei?

Linistea, bucuria si caldura Craciunului sa va poposeasca in casa. Farmecul Sarbatorilor de Craciun sa va insufleteasca si sa va aduca binecuvantare in casa.
Toata lumea petrece aceasta minunata zi in familie. Asa o sa o petrec si eu. Totusi am decis sa imi petrec si eu cateva minute cu voi. 

O sa va povestesc zilele urmatoare mai multe.

Si ca sa fiu in spiritul Craciunului am zis sa va arata si o manichiura speciala. 

Am primit de la depozituldefrumusete.ro ornamente pentru Craciun!




Acestea contin fundite, clopoteii si modele cu Mos Craciun!

Aplic 1 strat cu oja( in cazul de fata lac) dupa care astept sa sa usece bine! Daca nu se usuca perfect cand lipim nu o sa aiba un aspect placut.
Dupa ce s-a uscat bine , am dezlipit modelul, il aplic pe unghia dorita  dupa care insist cu degetul pentru a se lipi bine. 
Dupa mai aplic un strat de lac. LA final iese ceva placut! Sper sa tina mult abtibildul pe unghie. Nu tineti cont de unghiile mele . Dupa cum va spuneam intr-o postare anterioara sutn incepatoare!  




Ce parere aveti despre aceste ornamente, va plac?
Multumesc inca odata depozituldefrumusete
Eu va pup si va doresc zilele minunate!

Un comentariu: