Pagini

marți, 18 decembrie 2012

Incercarea catifelata si sclipicioasa

Hello!

Ce faceti?
Azi vin cu ceva nou pentru mine. Nou dar placut in acelasi timp.

Am primit pentru testare de la Depozituldefrumusete.ro mai multe produse frumoase.

Multumesc mult pentru ele. Am fost foarte incantata de ceea ce am primit.

Cel mai mult mi-au placut cutiutele cu catifea si cele cu sclipici



Desi nu sunt o experta in asta am incercat sa imi "aranjez" putin unghiile .

Tinand cont ca sunt la prima incercare sper sa va placa. 
Am aplicat primul strat de oja. 



L-am lasat sa se usuce , apoi am aplicat cel de-al doilea strat pe care nu l-am lasat sa se usuce. Am aplicat cu degetul catifeaua. Apoi sters ce era pe langa unghie.





Am facut aceeasi tehnica si cu sclipiciul.







Ce spuneti ? Frumos pentru prima mea incercare nu? Promit ca o sa va mai arata dupa ce o sa devin  "experta" in acest domeniu.
Multumesc mult pentru cadou depozituldefrumusetesi va invit pe pagina lor de facebook pentru a fi la curent cu tot ce au ei mai frumos.

Va pup!

Un comentariu: