Pagini

duminică, 12 februarie 2012

Review masca de fata Apidermaliv

Buna!
   Ce faceti?
Cum este vremea la voi? La mine ninge, ninge si tot ninge. Deja nu mai vreau zapada. Dar asta este. Nu te poti pune cu vremea. A sosit timpul sa fac un review si la masca de fata Apidermaliv.


Ce spun cei de pe site despre acest produs?
  Masca pentru fata Apidermaliv este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate. Cu 100% ingrediente naturale, este un rasfat regal pentru tenul matur si uscat. Ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt puternici aliati in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi.

Ce spun eu?
Pai....eu sincer nu prea folosesc mastile de fata, prefer cremele. Insa am zis totusi hai sa incerc aceasta crema. Zis si facut.....
Prima impresie: miros usor neplacut si foarte foarte grasa.



 In timp ce o aplici pe fata incepe sa capete un miros destul de placut.

Utilizare: Pentru un efect maxim se recomanda curatarea fetei cu apa calda, aceasta lasandu-se umeda. Masca se aplica intr-un strat subtire si uniform cu degetele pe fata si pe gat.  Lasati masca sa actioneze 5-10 minute, apoi indepartati cu apa calda. Tratamentul se repeta cel putin o data pe saptamana .
Este foarte important ca fata sa fie umeda in momentul aplicari si de asemenea sa indepartam masca tot cu apa calda. Daca nu, o sa avem impresia ca nu am curatat bine fata.
Ce nu imi place la ea este ca este cam grasa, insa lasa o piele catifelata si hidratata.

Cantitate: 50 ml
Pret: 
11,99 RON   Ron
Termen valabilitate: aproximativ 9 luni.
Ca nota eu ii dau 9

Va pup! O seara buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu