Pagini

sâmbătă, 11 februarie 2012

Norocul a fost de partea mea

Buna!
   Ce faceti dragii mei? Ieri am sarit peste postarea de pe blog. Am avut o zi cam plina. Am fost la cumparaturi si am sosit acasa inghetata de frig. Si am preferat sa stau in pat la caldurica sa ma uit la un film bun. Azi cand am intrat pe internet am inceput sa verific concursurile la care m-am inscris si stiam ca sunt pe sfarsit.  Si ....surpriza...am fost norocoasa de data asta. Am castigat la la un concurs organizat pe blogul Catalinei avand ca sponsor cei de la Fashion Queen. 
Premiul castigat este acesta:


Frumos nu? Sunt foarte fericita ca am castigat acest poncho....este foarte frumos si mi-l doream foarte mult.  Sper sa va bucurati pentru mine, asa cum si eu ma bucur de fiecare data cand castiga cineva un concurs. Nu ezitati sa intrati pe site-ul celor de la FasionQueen. Acolo veti gasi produse pe placul tuturor. Pentru mai multe detalii aici  .
Inca odata multumesc mult pentru sansa CatalliNails (aici )si FashionQueen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu