Pagini

miercuri, 19 septembrie 2012

O noua surpriza de la Oriflame

Hello!

Oriflame ne surprinde cu o noua inovatie. 
De aceasta data este vorba de noul fond de ten EverLasting
Este un fond de ten  ultra-eficient, cu Tehnologie Patentata de ingrijire a pielii si multiple beneficii asupra tenului.






Cand  vine vorba de alegerea fondului de ten trebuie sa tinem cont de foarte multe aspecte. 

Cel putin in cazul meu este o decizie foarte grea. Nu folosesc foarte des fond de ten. Nu pot sa spun ca fac parte din randul fetelor ce folosesc aproape zilnic fond de ten. Folosesc la iesirile destul de importante, gen nunta, petreceri.

De multe ori cand imi alegeam fondul de ton tineam cond de pret. Lucru foarte gresit. Nu mereu ce este scump este si bun. Lucru dovedit de mine. Tin minte ca mi-am cumparat un fond de ten destul de scump , l-am aplicat , eram foarte incantata de nuanta , de textura. Cand am venit de la petrecerea respectiva m-am demachiat iar dimineata surpriza. Toata fata mea era plina de pete rosii .

Probabil am fost alergica la acel produs. De atunci sunt foarte sceptica in privinta fondului de ten.
Un alt aspect de care trebuie sa tinem cont este culoarea .
NU suport cand vad fete pe strada cu fond de ten prea inchis fata de tenul lor iar diferenta este destul de vizibila. Sau fete care nu zici ca au fond de ten pe fata ci ca sunt bolnave. Atat de deschise sunt nuantele.

Tin cont si de cat mult incarca acest fond de ten. Nu as dori sa par ca am pe fata altceva decat fond de ten:)))
Eu il aplic fie cu mana simplu, fie cu buretei speciali. 
Citeam pe alte bloguri ca se aplica foarte bine cu pensula si cred ca o sa incerc si eu.

Eu v-am povestiti cum aleg eu fondul de ten. Acum o sa va las pe voi sa imi spuneti.

Voi cum alegeti fondul de ten?

Cel mai convingator si frumos comentariu va testa cu mine noul  fond de ten EverLasting Oriflame.

Ca nuante avem mai multe:


Va rog sa dati share acestei postari pe facebook si sa imi lasati linkul in comentariu.
De asemenea doresc in cometariu si adresa voastra de email.


Concursul se termina sambata la ora 16:00.
Succes. Va pup!

Update:

Fata care va testat alaturi de mine fondul de ten oriflame este: Alexandra Mihaila


Mi s-a parut cel mai frumos comentariu...scurt si la obiect. Cele care nu ati castigat nu fiti suparate pe blogul meu sunt in desfasurare 2 concursuri si vor urma si altele la fel de frumoase.
Va pup!

22 de comentarii:

  1. Nu stiu tu la a cata sticla de fond de ten si incercari ai ajuns, dar
    mie mi-a luat ceva vreme sa gasesc fondul de ten care mi se potriveste
    in totalitate. Fondul de ten este esential pentru a avea un look
    perfect
    si un ten fara cusur, iar primul pas pe care trebuie sa-l fac este sa
    aleg nuanta potrivita! Culoarea nu trebuie sa fie nici mai
    inchisa (pentru ca diferenta va fi evidenta mai ales in zona
    gatului), nici mai deschisa.
    De aceea eu imi iau mereu mostre de fond de ten sa testez acasa si sa vad cum se adapteaza tenului meu.
    Stiu
    ca este corect sa incercam fondul de ten pe maxilar,dar din pacate in
    magaziine nu am vazut pe nimeni sa faca asta,ci mai degraba incercand pe
    mana..
    Imi doresc enorm sa testez acest fond de ten,sa stiu si eu daca pe viitor o sa mai folosesc acest tip de fond de ten

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat mailul si share-ul imi cer scuze:
      mail:scumpik_anna20@yahoo.com
      share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=479151412105406&id=100000261480494

      Ștergere
  2. hey! :)

    cand imi aleg fdt eu urmez acesti pasi:
    1. in primul rand trebuie sa vad daca mi se potriveste vreuna din nuantele disponibile... pentru ca vreau ca fdt sa se imbine perfect cu nuanta tenului meu... sa nu apara efectul de masca.. (am pus culoarea la nr 1 pentru ca degeaba fdt e perfect daca nu se potriveste culorii tenului meu :)) )
    2. daca am gasit culoarea potrivita... atunci sunt atenta daca fdt e potrivit pentru tipul meu de ten si anume mixt pentru ca altfel tenul in zona T straluceste foarte tare si nu imi place absolut deloc acest aspect :D cui ii place?? :))
    3. daca fdt mai este si rezistent la transfer... deja are inca o bila alba de la mine... pentru ca m-am saturat sa imi incarc telefonul de fdt...
    4. ar fi de preferat ca recipientul sa fie dotat cu pompita pentru ca astfel dozez mai bine cantitatea folosita si bacteriile nu patrund in fdt.
    5. fdt ar mai trebui sa aibe si rezistenta destul de maricica.... sa nu ma trezesc pe la mijlocul zilei ca imi ies toti monstruletii la plimbare.. :)))

    cam astea ar fi principalele aspecte...bine.. ma mai uit si la pret... atunci cand nu imi permite bugetul sa cheltui prea mult.. :D

    nuanta potrivita: fair nude
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am intampinat dificultati in alegerea fondului de ten, mai ales ca folosesc fond de ten zilnic. Am tenul mai sensibil si fondul de ten mi-l protejeaza atat de soare vara, cat si de frig si praf iarna. Asadar sa am un fond de ten potrivit si bun este esential. Am incetat de mult sa imi aleg fondul de ten dupa criteriul pretului, pentru ca s-a dovedit ineficient. Prefer sa aleg ceva mai scump, insa calitativ. De asemenea nuanta este foarte importanta. Sa va impartasesc un mic truc furat de la un make-up artist, fondul de ten se testeaza pe incheietura mainii, acolo pigmentul pielii este acelasi cu cel de pe fata. Cand aplic fondul de ten am mare grija sa il intind bine, preferabil cu mana si prin tamponare, nu prin intindere (incercati o data si o sa vedeti diferenta cum e pe fata cand il tamponati), de asemenea il intind si pe gat (astfel evit sa se vada urat de la barbie in jos), iar pe frunte pana sus de tot, la firele de par. Eu folosesc cu regularitate produsele de la oriflame, calitatea isi spune cuvantul, sunt rezistente pe timpul zilei si durabile in timp. https://www.facebook.com/mihaila.alexandra.3/posts/353871868033908

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand sa tinem cont de tipul de ten ,apoi de textura fondului de ten e bine ca fondul de ten sa fie testat eu caut mereu monstre cat mai apropiate pieli mele .Fondul de ten este esential pentru a avea un look
    perfect si un ten fara cusur, iar primul pas pe care trebuie sa-l fac este sa aleg nuanta potrivita,eu tin cont de urmatoarele :
    nu trebuie sa arata ca o masca
    -nu trebuie sa fie ca o crema hidratanta si sa se topeasca in tenul, pentru ca atunci nu vei mai avea efectul de acoperire al imperfectiunilor.
    Pentru tenul meu acneic folosesc fondurile de ten de la companiile de dermatocosmetice, nu doar acopera imperfectiunile dar le si trateaza. as alege nuanta porcelain .

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Share: https://www.facebook.com/lovefashion.blogultau/posts/260181864084819
    mail : ss.blogg@yahoo.com

    Mereu am avut o problema in alegerea fondului de ten , in primul rand pentru ca sunt foarte pretentioasa : as vrea ca tenul sa arate perfect si nu doar la o ora dupa aplicarea acestuia si chiar toata ziua , stiu ca cer prea mult :)).
    Pentru ca am tenul gras la cateva ore dupa aplicarea fondului de ten (plus pudra) , de cele mai multe ori tenul meu arata incarcat , ca si cum as fi avut o masca asa ca am incercat diferite tipuri de fonduri de ten de la diferite firme dar tot nu am gasit perfectiunea .

    Cand imi aleg un fond de ten in primul rand ma uit pe eticheta produsului la ingrediente apoi studiez cu atentie toate nuantele disponibile si testez 2 dintre cele care mi se par potrivite. Mereu incerc sa fug de neoanele/becurile din magazine pentru ca ne poate induce in eroare.
    Unde il testez ? Pe linia maxilarului si sunt mereu atenta sa.mi curat zona de fondul de ten purtat in ziua respectiva.

    Cum il aplic ? Prefer sa.l aplic intotdeauna cu degetele pentru ca are o consistenta mai usoara din cauza caldurii mele.

    Cam atat, sper ca nu am uitat nimic , iar daca nu sunt eu castigatoarea de abia astept sa.ti citesc review-ul !:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi aleg un fond de ten cat mai deschis, natural si rezistent pt ca nu imi place sa imi incarc tenul cu prea mult fond de ten si nu imi place sa murdaresc bluza cu fond de ten.
    gfc:marylena4you
    share:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/121073164708113
    e-mail:marylena4you@yahoo.com
    nuanta potrivita natural beige

    RăspundețiȘtergere
  8. share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/257612077692120
    e-mail:janeta_20072001@yahoo.com
    Mereu am si eu probleme in alegerea fondului de ten incerc sa nu iau ce este cel mai ieftin dar nici cel mai scump am folosit foarte mult produsele de la Oriflame si am fost foarte multumita de ele mai ales ca folosesc fondul de ten in fiecare zi pentru ca am nevoie de el pentru a ascunde unele imperfectiuni pe care le am si deaceea am nevoie de un fond de ten cu acoperire medie care sa reziste cel putin opt ore si care sa imi mentina machiajul cat mai bine pe timpul zile de obicel cand aleg un produs ii testez nuanta la incheietura mainii,de aplicat il aplic cu dedetele pentru ca il pot intinde uniform si nu imi va lasa urme.Sper din tot sufletul sa am posibilitatea sa pot testa acest fond de ten multumesc pentru aceasta sansa pe care ne-o oferi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Fondul de ten e unul dintre cele mai importante produse de machiaj. El iti poate salva "lookul" sau distruge. Cele mai importante cerinte la un fond de ten sunt: in primul rand puterea de acoperire. Efectul de ten de portelan e dezideratul maxim. Ca si uniformizarea tenului, pentru ca in fond, toti avem mici defecte. Iar in al doilea rand, rezistenta. Oricat de bine ar arata un fond de ten, daca efectul dispare dupa o ora, nu prea te ajuta, nu? Ca sa nu mai vorbim de situatia cand iti regasesti nuanta fondului de ten pe tricou sau guler (si cum a venit deja sezonul mai rece si evident o sa purtam bluze ma calduroase, esarfe etc, rezistenta devine foarte importanta). Apoi celelalte criterii raman de ordin subiectiv: nuanta potrivita cat si tipologia tenului, fie el mixt, gras sau sensibil. Cand vine vorba de fond de ten, incerc sa aleg ce e mai bun, nu fac compromisuri. Sunt curioasa de acest fond de ten. Singurul fond de ten foarte rezistent pe care l-am avut a fost cel de la MaxFactor, restul nu s-au ridicat la inaltimea asteptarilor. Si chiar nu am incercat niciodata un fond de ten de la Oriflame. Sa ne spui cum ti se pare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-inteles ca am uit de link si mail:d
      Dumitru9catalina@yahoo.com
      http://www.facebook.com/kaiyo.aino.9/posts/287679887998499

      Ștergere
  10. ana maria birladeanu20 septembrie 2012 la 12:53

    despre fft pot sa zic ca trebuie ales cu mare grija,eu caut mereu sa fie si accesibil si bun,nu conteaza marca daca isi face treaba,
    in primul rand pe mine ma intereseaza textura,il prefer pe cel lichid,mi se pare mai usor de intins si nu incarca tenul(parerea mea),folosesc pentru al intinde dischete demachiante,il tamponez pe fata practic nu intind,mi se pare ca stratul ramane neuniform
    ma intereseaza foarte mult pentru ce tip de ten este,imi pare rau ca nu gases pentru tipul meu de ten,uscat,inca u am gasit un astfel de fdt,asa ca inainte de aplicare dau cu o crema hidratanta si apoi fdt,il aplic de jos in sus ,de la mijloc spre margini,vazuzem un make-up artist spunand asta si am si laut aminte :D
    ce ma mai intereseaza mult este culoarea,evvident in functie de fiecare dar sunt fdt care nu au nuanta adecvata mie,in general cea nude mi se potriveste dar uneori vara dupa ce ma bronzez nu merge de la unele marci :),asa ca folosesc da la firma care se potriveste :))
    un alt aspect important pentru mine ,dat fiind ca nu ma dau zilnic cu fdt este termenul de valabilitate de la deschidere,care trebuie sa fie minim un an,,eu dau foad de ten cand cred ca vreau sa ascund ceva ,cred ca trebuie sa respure si tenul asa ca nu-l sufoc zilnic
    in rest nu vreau sa fie un fosnd de ten cu acoperire mare,prefer sa se observe unele defecte decat sa apar cu masca,parerea mea :)
    multumim pentru aceasta ocazie,succes tuturor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ana maria birladeanu20 septembrie 2012 la 12:54

      link de share:http://www.facebook.com/anamaria.birladeanu/posts/363562737061213
      mail:aniela_aniela22@yahoo.com

      Ștergere
  11. Chiar sunt in cautarea fondului de ten potrivit ,asa ca mi se potriveste de minune acest concurs !
    Asa dar eu cand imi caut fondul de ten , caut urmatoarele aspecte :
    Nu testez pe incheietura mainii doar puterea de acoperire a fondului de ten.
    Pe mandibula testez culoarea fondului de ten .
    Deoarece am destule probleme cu tenul caut mereu un fond de ten cu putere medie sau mare de acoperiere
    Caut
    mereu sa fie cat de cat sa fie rezistent la transfer si sa reziste cat
    mai multe pe ten cel putin 8 ore , urasc vara cand imi las fondul de ten
    pe telefon , sau iarna pe gulerul de la haine.
    Am un ten mixt cu
    tendinta de uscare si caut un fond de ten fluid de preferat cu pompita ,
    si sa nu imi incarce tenul , si sa arate ca o masca
    Nu imi plac fondurile de ten care imi lasa pe fata o nuanta portocalie ,galbena parca as avea hepatita :))
    Cam acestea sunt criteriile dupa care ma ghidez cand imi caut un fond de ten .

    Nuanta care cred ca mi s-ar potrivi Porcelain
    share http://www.facebook.com/bandreia.daniela/posts/523900234302796

    email andreia.daniela87@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Fondul de ten este esential in completarea unui machiaj si trebuie ales cu grija. In alegerea fondului de ten sunt 2 pasi importanti: 1. sa stim ce tip de ten avem; 2. sa folosim nuanta potrivita cu tonul pielii noastre. Eu am tenul gras, cu tendinta acneica, pori mari, puncte negre si tot tacamul. Intotdeauna caut ca fondul de ten sa se potriveasca nevoilor tenului meu. Trebuie sa fie sub forma de spuma sau compact, acestea au si o putere mai mare de acoperire decat cele fluide, trebuie sa fie mate, oil-free sau non-comedogenice. Fondul de ten trebuie sa fie si de calitate, bineinteles. De altfel, si rezistenta acestuia conteaza. Urasc acel luciu inestetic al tenului in zona T dupa cateva ore de la aplicarea fondului de ten si urmele lasate de acesta pe haine, gulere, esarfe! Inainte de a cumpara un fond de ten prefer sa caut mai multe pareri, opinii, reviewuri pe bloguri, pe siteuri, nu ma arunc asa usor. Trebuie sa fie testat inainte, eu il testez undeva pe linia maxilarului, intr-o lumina cat mai naturala.

    Share: http://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/116602638490630
    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand imi aleg un fond de ten tin cont ca trebuie sa hidrateze pielea, trebuie sa fie matifiant si cu o acoperire medie pentru ca nu am cosuri sau alte semne si sa fie pe baza de ulei pentru ca am tenul foarte uscat si sa aiba SPF.Caut o nuanta cat mai aprope de cea a pielii,intotdeauna il testez direct pe fata si nu pe incheietura mainii si pentru ca nu am mari probleme aplic foarte putin doar pentru uniformizare pentru ca nu vreau sa ajung la .
    share:http://www.facebook.com/#!/yulia.busuioc/posts/281771848595101
    email:zaharia.iuliana20@gmail.com
    cred ca mi s-ar potrivi nuanta natural beige

    RăspundețiȘtergere
  14. Inca imi mai aduc aminte si acum cand mi-am cumparat primele 2 fonduri de ten, unul era de la Avon si unul de la Oriflame,pe atunci nu stiam firmele mari gen L'oreal sau, Maybelline s.a.m.d. Nu am sa uit ca nici macar nu le nimerisem cum trebuiecel de la Avon era apos si in momentul in care il aplicam pe fata spuneai ca sunt data cu var, imi usca tenul ingrozitor fapt pt care am avut un pic de suferit. Cel de la oriflame insa pe cat de cremos parea cand il aplicam imi transpira fata groaznic sa nu va mai spun ca eu am tenul deschis si cu pistrui iar fondul de ten era cred ca cu 2culori mai inchis si spuneai ca am masca pe fata. Norocul meu a fost o prietena care acum din pacate este departe. Ea m-a invatat ca inainte sa cumpar fondul de ten sa aplic pe mana sa il intind bine ar apoi sa compar nuanta tenului meu cu nuanta fondului de ten. Anii au trecut acum imi aleg fondul de ten in functie de textura lui , si calitatile pe care le are pt ca vreau sa se adapteze tenului meu. Tin sa precizez ca eu abia la 17 ani si ceva am inceput sa ma machiez pt ca mama a fost mai stricta cu mine,de aceea atunci cand imi aduc aminte de aceste clipe ma inrosesc pt ca imi dau seama ca altii s-au distrat pe seama mea. Prietena mea a fost cea care m-a incurajat si pt aceasta ii multumesc. Sper ca nu v-am plictisit. Cred ca nuanta ideala ar fi Fair Nude avand in vedere ca am tenul deschis si cu pistrui,sincera sa fiu ma uitam la 2 nuante Fair Nude si Light Ivory nu ma pot hotara care mi s-ar potrivi.
    Fb: Mitu Catalina
    Link Share:http://www.facebook.com/mitu.catalina.9/posts/104886229668579
    E-mail: sexxy_bruneta4all@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. in primul rand trebuie sa vad daca mi se potriveste vreuna din nuantele disponibile nuanta tenului meu, sa fie si de calitate sa fie rezistent la transfer si sa reziste cat
    mai multe pe ten cel putin 8 ore .

    RăspundețiȘtergere
  16. Fondul de ten este baza oricarui machiaj,de el depinde practic cat de bine va iesi machiajul dar si sanatatea tenului tau.
    - Trebuie sa stii ce tip de ten ai
    In mod sigur ai avut ocazia sa testezi mai multe produse cosmetice si sa-ti dai seama ca unele iti agreseaza tenul, altele ti-l protejeaza.
    -Conteaza foarte mult sa stii ce vrei de la fondul tau de ten. Daca vrei o acoperire maxima nu te astepta ca tenul sa fie bucuros, fiindca nu va putea respira
    Iata principalele tipuri de fond de ten si ce poti face cu ele:
    - fond de ten lichid, pe baza de ulei
    - fond de ten fluid pe baza de apa
    - crema compacta
    - fond de ten hidratant
    fb:tatiana sorina
    share:https://www.facebook.com/tatiana.sorina/posts/284830431623046
    e-mail:vs_tatiana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu nu concept sa ies din casa fara sa am pe fata fond de ten, intrucat il folosesc in primul rand ca strat de protectie impotriva poluarii care se gaseste sub diverse forme : este praf, fum; pe strada, la facultate, in baruri, in cluburi, peste tot! Asadar sunt foarte atenta atunci cand actualul fond de ten se apropie de sfarsit si incep documentarea. In primul rand, cercetez pe bloguri/forumuri ce produs a mai aparut, ce promite sa faca, sau ce produs si-a schimbat formula, pentru a tine pasul cu viata agitata pe care o ducem.
    Consider ca este esential sa cumperi un fond te ten care sa fie potrivit necesitatilor si capriciilor pe care le are tenul tau. O sa fac o mica descriere a tenului pe care il posed, ca sa itelegi la ce ma refer: am fruntea mixta, nasul cu puncte negre, iar restul fetei este normala. De fapt, restul fetei tinde sa devina uscata daca folosesc un fond de ten matifiant (in incercarea de a-mi controloa fruntea seboreica). De-a lungul timpului am constatat ca ma impac mai bine cu fondurile de ten care au consistenta mai lichida intrucat acestea imi lasa pielea mai naturala.
    Dupa ce imi dau seama ce fel de fond de ten mi se potriveste, urmatorul pas urmeaza a fi alegerea nuantei. Subtonul meu este galben si intotdeauna am stiut ca trebuie sa evit prima nuanta a fondurilor de ten intrucat de cele mai multe ori, aceasta este potrivita tenurilor cu subton roz. Eu nu prea testez fondul de ten pe fata, atunci cand incerc un tester ci aplic putin produs pe mana si dupa aceea aplic si putin din fondul te ten pe care il am pe fata. Mi se pare o metoda mai simpla si asa nu ma pacaleste lumina artificiala din magazine. Deci eu caut nuanta perfecta, pentru ca nu o mai corectez de ceva timp din pudra pentru ca mi-am luat una translucida, minerala.
    Am folosit acum 2 veri un fond de ten de la Oriflame, foarte ieftin, pana in 20 de lei, si a avut o textura incredibila. Imi lasa un finish natural al tenului, fiind aproape insesizabil faptul ca purtam fond de ten pe fata; nu mi l-a matuit in mod inestetic, asa cum mi s-a intamplat cu multe fonduri de ten, dar nici nu mi l-a lasat stralucitor. Sunt de parere ca ingredientele pe care le avea erau calitative, intrucat m-am impacat atat de bine cu el … Oricum incepusem sa am incredere in produsele Oriflame pentru ten desi eu preferasem pana atunci dermatocosmeticele.
    Un alt criteriu in alegerea fondului de ten o reprezinta gradul de acoperire oferit de acesta. Pentru mine este suficient un fond de ten care sa ofere acoperire medie, pentru ca eu nu caut sa ascund, sa imi schimb tenul in totalitate ci doar sa il uniformizez. Imi place sa il am luminos, cu un aspect sanatos, sa nu il simt incarcat . Sunt multumita de fondul de ten pe care il folosesc in prezent, dar am neglijat un aspect in alegerea acestuia: rezistenta la transfer: telefonul meu este uneori la fel de bine machiat ca mine;)). Rezistenta promisa de acest nou fond de ten reprezinta un mare atuu al acestui produs!
    Imi plac fondurile de ten care hidrateaza, protejeaza, uniformizeaza! Desi nu am avut aceasta problema pana acum, mi s-a parea inadmisibil ca un fond de ten sa imi provoace reactii alergice sau sa favorizeze aparitia acneei. In general, daca am SPF in crema de fata(cum se intampla in prezent), SPF-ul din fondul de ten nu reprezinta un criteriu de alegere in privinta acestuia.
    Acum trebuie sa recunosc, sunt atrasa si de ambalajele fondurilor de ten, cele cu pompita sunt geniale (nu stiu de ce nu opteaza toate firmele pentru asa ceva) ! Mi se par mult mai igienice, economice si mult mai usor de folosit . Eu aplic fondul de ten cu pensula si datorita pompitei pentru dozare stiu exact care este cantitatea de care am nevoie. M-am uitat atent la ambalajul fondului EverLasting si am realizat ca are genul de ambalaj care m-ar atrage intr-un magazin ca sa il iau in mana si sa il studiez mai bine.
    Nuanta care mi s-ar potrivi mie este Fair Nude.
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=173161919475006&id=232806703402188
    email lili_adder[at]yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Cand aleg fondul de ten e mai complicat,este un produs care necesita aplicare pe intreaga fata si trebuie sa indeplineasca anumite particularitati.In primul rand sa nu contina zeci de ingrediente "dubioase"(chimicale),sa aiba pompita,imi plac si cele crema insa ma enerveaza ca microbii intra in contact mai usor cu ele.Sa fie compatibil cu tenul meu mixt spre uscat,sa nu aiba efect de masca,o alta problema este gasirea culorii perfecte,unele au culori ciudate,mie de obicei mi se potriveste nude ,insa la unele nude fie e prea deschis,fie prea inchis.Ma intereseaza si rezistenta,nu ar fi prea placut sa-mi iau un fond de ten care se strange si dispare in 2-3 ore.Imi plac si cele minerale,chiar daca necesita mai multa atentie la aplicare sunt cameleonice se "muleaza" perfect cu pielea cel putin acela pe care l-am incercat eu.De obicei imi aleg un fond de ten cu mica sau medie fiindca nu am asa mari probleme cu tenul si nu imi place sa incarc tenul prea mult.Bineinteles si pretul conteaza ,am incercat si produse ieftine si scumpe ,au fost si produse scumpe care m-au dezamagit si nu meritau banii,si ieftine insa la acestea macar nu imi parea asa rau de investitie.
    share:http://www.facebook.com/YadyDeea/posts/398323610235206
    yadydeea_puss[at]yahoo[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  19. Este foarte important ca inainte de a achizitiona un produs pentru fata, sa ne cunoastem tipul tenului si sa ne documentam care gama ni se potriveste pentru ca nevoile sa fie acoperite intr-o proportie cat mai mare.

    http://www.facebook.com/EnchantedAnna/posts/344699645622705
    Si acum sa incep:


    In primul si in primu lrand, urmaresc ca fondul de ten sa fie ambalat corespunzator, intr-un recipient sticla, cu pompita de dozare sau fara.Urasc produsele ce vin in borcanase, pentru ca degetele sunt purtatoare de bacterii si germeni, si evident la fiecare atingere, pe restul produsului va ramane o cantitate de bacterii ce in timp vor deteriora produsul, si il vor face sa oxideze.De asemenea va avea si contact cu aerul si se va usca mai repede.Poate sunt cam pretentioasa, dar tine de igiena.
    Un alt aspect important in alegerea fondului de ten, este culoarea.Daca este posibil, incerc diferite mostre, doar si obligatoriu in lumina naturala.In lumina artificiala, tenul prinde alta nuanta si risc sa imi iau o culoare ori prea deschisa,ori inchisa.Am patit-o dese ori, si de atunci mi-am spus nu asa!
    Ori daca nu imi gasesc nuanta perfecta, optez pentru un fond de ten cu proprietati adaptabile, ce va uniformiza bine culoarea tenului meu si nu va produce acel efect de masca.Un exemplu foarte elocvent este fondul de ten Giordani, care nu are egal!

    Rezistanta…ei, aici este mai complicat, pentru ca indiferent de asteptari, acesta tot se va imprima intr-o oarecare masura pe esarfe, haine albe, telefon…nu-mi ramane decat sa ma inarmez cu rabdare si cu o pudra translucida ce o pot aplica la nevoie.
    Consisntenta, sa fie lichida, si textura usoara.Este important pentru mine pentru ca un fond de ten spuma ori compact, imi este greu de intins si de blenduit cu pensula.Unul lichid va fi absorbit frumos de piele si se va mula perfect pe ridurile de expresie adanci ori pe zonele uscate.
    Gradul de acoperire sa fie mic spre mediu, pentru ca nu am zone problematice, si nici nu imi doresc sa imi blochez porii.Pentru mine un fond de ten trebuie doar sa uniformizeze culoarea naturala , sa hidrateze si sa dea luminozitate tenului.

    RăspundețiȘtergere