Pagini

vineri, 21 septembrie 2012

Giveaway - Bookcrossing

Hello!

Astazi vom da drumul unei nou giveaway pe blogul meu. Este ceva nou si diferit . 
Este vorba despre o carte. Cartea "Fata de hartie" de Guilaume Musso. Aceasta carte calatoreste de mult timp prin blogosfera prin acest concurs " Bookcrissing".
Initiativa cu organizarea acestui giveaway ii apartine Cristinei. O felicit pentru aceasta initiativa. Aceasta carte este pur si simplu adorabila. O sa va tina cu sufletul la gura pana in ultima secunda.
Eu am fost norocoasa si am castigat-o pe blogul Elenei. Multumesc mult Elena pentru aceasta sansa.
Acum a venit randul meu sa organizez acest concurs.


La acest concurs pot particpia doar fetele care detin un blog. Eu am castigat-o pe blogul Elenei dar mi-a fost trimita de alta fata care o castigase inaintea mea, desi nu detinea un blog a fost foarte draguta si mi-a trimis-o. Asa ca voi da si eu voie cititoarelor fidele sa participe la acest giveaway cu , CONDITIA  sa trimita cartea mai departea persoanei pe care o voi alege eu dupa, asta in cazul in care prima castigatoare nu detine un blog. Pana la urma cartea va trebui sa ajunga la o fata care detine un blog pentru a putea organiza si ea un giveaway.

Regulile:
1. Sa ma urmaresti prin GFC;
2. Sa postati despre acest bookcrosiing pe blogul vostru , cu link activ catre aceasta postare sau sa puneti poza de mai sus in siderbar cu titlul: Particip la bookcrossing!
3. Pentru cele care nu au blog sa dea Share pe facebook acestui concurs si sa posteze la ele pe wal aceasta poza de mai sus;
4. Sa-mi lasati un comentariu in care sa-mi spuneti numele de GFC si de FB, sa-mi lasati linukl cu blogul vostru pentru cele care detin un blog si sa-mi lasati linku; cu share FB pentru cele care nu detineti un blog.

Castigatoarea va fi aleasa prin Random in data de 30.09.2012
Rog seriozitate , iar cartea sa ajunga la cat mai multe fete!

8 comentarii:

  1. bafta tuturor blogaritelor voi da totusi un share sa anunt pe facebook ca ai un frumos concurs .pop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te poti inscrie si tu chiar daca nu ai blog...esti una dintre cititoarele mele fidele.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. gfc: cherry queen
    share fb: https://www.facebook.com/diana.relly/posts/364595720286592
    poza sidebar: http://cherryqueendee.blogspot.ro
    fb: diana relly

    sa imi spui daca e totul ok :)

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. m-as inscrie si eu dar nu am blog :(((

    RăspundețiȘtergere
  5. Gfc: Catalina Mitu
    Fb: Mitu Catalina
    Link Share: http://www.facebook.com/mitu.catalina.9/posts/365374743542602
    E-mail:sexxy_bruneta4all@yahoo.com
    Pupici sper sa am noroc :*:*:* si succes si celorlalte paricipante.

    RăspundețiȘtergere