Pagini

vineri, 20 iulie 2012

Review: Gel de dus Apidermaliv

Buna fetelor!
Ieri v-am vorbit despre gelul de dus Floramin.



Azi o sa va vorbesc despre gelul de dus Apidermaliv primit de cei de la Complexul Apicol.



Ce spune producatorul:


Gelul de dus Apidermaliv rasfata delicat pielea datorita combinatiei de ulei de masline, unt de shea si laptisor de matca. Uleiul de masline hraneste in profunzime pielea mentinand-o supla si elastica, im timp ce untul de shea repara pielea ranita si intensifica circulatia. Laptisorul de matca, untul de shea si uleiul de masline sunt un rasfat regal pentru pielea corpului.

Ingrediente: 



Cantitare: 250 ml
Pret: 12 ron
Producator: Complexul Apicol


Parerea mea: 

Acest gel este unul din preferatele mele. Compozitia sa de laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea este exact ceea ce pielea mea are nevoie.  
Lasa o pilea foarte delicata, catifelata, fina. In sfarsit am gasit gelul de dus dupa care nu mai este nevoie sa aplic crema de corp. 
Dupa folosirea lui pielea mea nu mai este uscata. Face multa spuma deci cantitatea este suficienta pentru o perioada mare de timp. 
Sunt foarte multumita de acest gel. Mirosul este unul de nedescris. 
Raportul pret/cantitate este unul foarte bun . 
Pentru comanda aici.
Voua care gel va placut cel mai mult?
Va pup! 

Un comentariu: