Pagini

marți, 9 octombrie 2012

Bucurii

Buna!

Cum orice zi de nastere este un prilej de bucurie pentru mine anul acesta a fost un an minunat. 
Pe zi ce trece ma simt tot mai implinita, mai norocoasa.
Pentru mine fiecare zi este o zi de nastere.
Sa spunem ca am tot ceea ce imi doresc. O familie sanatoasa, ceea ce este cel mai important, un viitor sot nemaipomenit din toate punctele de vedere, o viitoare familie superba. Ce imi pot dori mai mult.? 
Bine , daca as gasi si un job cred ca bucuria ar fi pe deplin. Insa in viata nu le poti avea pe toata. In viitorul apropiat, mai exact dupa ce ma voi casatori imi doresc sa aduc pe lume un copilas. Deci partea cu jobul se indeplineste in mare parte.
Desi am zile in care mi se pare ca toata lumea este impotriva mea, ar trebui sa ma gandesc ca totul in viata se intampla cu un scop, persoanele te ranesc cu un scop. Orice dezamagire pentru mine este constructiva.
Anul acesta nu ma pot lauda cu foarte multe cadourii. Insa nu sunt deloc suparata. Majoritatea persoanelor sunt un cadou pentru mine prin persoana lor.
Insa nu pot sa zic ca nu am primit nimic nimic.
Iubitul meu in perioada zilei mele a fost plecat intr-o "delegatie".
Are 2 scuze pentru care nu mi-a facut cadou. Timpul si banii. 
Nu sunt suparata pentru acest lucru, el pentru mine este tot ceea ce am nevoie de ziua mea.
Sunt convinsa ca o sa ma surprinda intr-un mod placut cat de curand.O sa aflati si voi despre ce este vorba.
Acum sa trecem la cadouri.
Tatal meu mi-a dat banii ca in fiecare an, la fel si mama. 
Imi voi cumpara eu ce am nevoie.
O sa va arat si voua.
De la noii mei prieteni ( colegii viitorului meu sot) si iubitele lor ( Alexandra si Adina va pup) am primit un cadou superb. Nu stiu cum dar mi-au daruit exact ce imi place.
Un superb buchet de flori ( trandafiri sunt galbeni - preferati mei). O rochita superba si o geanta deosebita.
Imi plac enorm de mult.
Sa vi le arat?
Hmm..logic ca da..







Va plac nu?
Mie foarte mult.
Lista de cadouri ramane inca deschisa....:))) glumeam.
Va pup!

4 comentarii:

  1. frumos buchetelu de florii, rochia si gentuta sunt si pe placul meu .pop

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le porti cu placere,scumpa! se pare ca impartim acelasi sentiment in privinta implinirii,si eu am ambele familii sanatoase,adica a mea si a sotului,am un sot minunat va doresc la toate sa aveti parte de o persoana speciala asa cum este al meu iuby! Am un copil minunat si este fetita asa cum mi-am dorit,Dumnezeu se spune ca ne da dupa suflet,si intr-adevar asa este,credeti-ma ca mi-am dorit fata si Dumnezeu mi-a ascultat si indeplinit dorinta. Insa la partea cu job-ul sunt in cautare,pt ca nu suport sa mai stau acasa:( ! Oricum sunt minunate cadourile,iar gesturile celor dragi mereu sunt de apreciat!!! Te pup si te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani!Suntem nascute in aceeasi zodie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos buchetul de flori si gentuta si rochita:)
    Din punct de vedere al implinirii, in sfarsit sunt si eu multumita.Adica, le aveam pe toate in afara de job, care a venit si el de vreo 2 saptamani.Poate nu e chiar ceea ce imi doream, dar e un inceput bun si incepe sa-mi placa.Asa ca nu iti pierde speranta.Cu rabdare si incredere in tine o sa-ti gasesti si un job.Multi pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere