Pagini

luni, 2 iulie 2012

Review - Greenland - Exfoliant corp cu zmeura

Buna!

Azi o sa va prezint un produs primit spre testare de cei de la Cosmetice naturale - SYSMED si anume exfoliantul de corp cu zmeura.



Ce spune producatorul:

Produs 100% natural, continand extracte din pulpa de Zmeura, cu un parfum senzual. Inlatura celulele moarte, reimprospateaza pielea si curata porii. 
Utilizare: Masati gelul scrub prin miscari circulare pe pielea umeda. Clatiti apoi din abundenta. Destinat tuturor tipurilor de piele.
Prezentare: 250 ml

Ce spun eu:
Este pentru prima data cand folosesc un gel exfoliant si cu siguranta nu va fi ultima.
In primul rand imi place foarte mult cutia in care este gelul.



Dupa cum vedeti sub capac mai este o mica protectie. Este foarte bine deoarece acest lucru nu permite ca gelul sa curga in cazul in care nu punem bine capacul.

In momentul in care dam la parte si al doilea capac o sa " picam pe spate" din cauza mirosului.




Oauuuuuu...are un miros superb, iti vine sa il mananci.

Dupa ce pielea este umeda am masat prin miscari circulare gelul scrub .
Am incercat sa fac o poza cand am pus gelul pe mana insa aparatul meu a vrut sa imi faca o surpriza si sa nu faca pozele asa cum vreau.


Am masat bine bine apoi am clatit cu apa din abundenta.  In momentuil in care am masat am avut o senzatie foarte placuta, relaxanta, mai ales ca de ceva timp am probleme cu spatele. Cand am aplicat acest gel exfoliant am simtit ca cineva imi face masaj. Eram foarte curioasa daca o sa persiste mirosul dupa baie. 

Dupa dus am iesit la o plimabre. Iubitul meu a simtit mirosul de zmeurica. Ceea ce ma bucura foarte mult la un gel de dus. De foarte mult timp caut un gel care sa persiste. Si in sfarrsit am gasit. Acest gel dupa folosire lasa pielea fina, catifelata si cu un miros superb. Il recomand tuturor persoanelor mai ales ca este bun pentru toate tipurile de piele. 


Cantitate: 250 ml
Pret: 40 lei
Valabilitate: aproximativ 3 ani


Ca nota ii dau 10 ++.
Pentru a cumpara acest produs dati clik aici
Voi ce produse Greenland ati folosit sau doriti sa folositi?

Un comentariu: