Pagini

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Paste fericit!

Buna dragii mei!
Imi cer scuze pentru absenta mea de pe blog de zilele acestea , dar am fost foarte ocupata cu pregatirile!

Cred ca stiti si voi ca zilele acxestea toata lumea face pprajiturele, cozonaci, inrosesc ouale, facem sarmalutze.
Asta am facut si eu . In urmatoarele zile va voi arata tot ce am facut!
Acum va urez tuturor caldura in suflet, familie reunita, sentimente impartasite, satisfactie maxima si bafta la ciocnit...oua!
HRistos a Inviat!





3 comentarii:

  1. Sarbatori frumoase alaturi de cei dragi!!! Multumesc pentru surpriza frumoasa pe care mi ai facut o cand am desfacut coletul!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat a inviat!
    a fost foarte frumos acest Paste, ca de altfel fiecare Paste pe care l-am facut in familie :)

    RăspundețiȘtergere