Pagini

marți, 17 ianuarie 2012

Cadou

Buna. Azi o sa va arat un cadoul pe care l-am primit tot de la Catalina. Multumesc mult Cata. Recunosc ca nu prea le aveam eu cu ojele , chiar aveam prea putine acasa. Insa de cand am primit de la Cata parca am o mare pasiune pentru ele. Am primit de la ea un cadou de Mos Nicolae. Imi spusese ca voi primi un colet. Abia asteptam sa vine avizul de la posta care sa ma anunte ca am de ridicat cadoul. Cand a venit avizul , am fost am ridicat coletul, si abia asteptam sa ajung acasa sa vad ce am primit. Cand l-am desfacut am fost placut surprinsa. Catalina mi-a daruit multe oje de diferite culori, printre care si oja crapacioasa gri. O ador aceasta oja. De asemnea mi-a pus si un instrument pentru realizarea modelelor. Si acest instrument il ador. Inca odata multumesc Catalina.In pachet mai era si o scrisorica in care mi-a spus niste cuvinte foarte frumoase care m-au emotionat foarte mult.Acum poza cu acest cadou.




Pentru moment am o mica gentuta cu ojele mele. Sper ca pe viitor sa le mut in una mai mare.




Va doresc o zi cat mai frumoasa in continuare si ne intalnim maine cu o noua postare. Pupici.

3 comentarii: