Pagini

marți, 2 aprilie 2013

Reinnoire

Buna!

A venit primavara? 
Oare chiar a venit sau ne mai pacaleste mult vremea asta? 
Cert este ca hainutele groase deja nu mai merg . A venit vremea sa purtam bluzite mai subtiri, pantaloni la fel. Ce este cel mai frumos primavara? Sa ne reinnoim garderoba.
Am intrat pe site-ul meu preferat Starshiners
pentru a cauta hainutele potrivite. 
Imediat le-am gasit.   

1. set-ladonna-style-elite



Ador acest costumas. Am vazut ca se poarta foarte mult acest gen de costum si am zi sa imi cumpar si eu unul.

2. Bluza-ladonna-


De aceasta bluza ce spuneti? Ar merge perfect pentru serile in oras.

3. Pantaloni-master



Cine nu adora acest gen de pantaloni? 
Se potrivesc cu bluza de mai sus , nu?
Ce spuneti? Va place ce am de gand sa imi cumpar eu? Voi cu ce va reinnoiti garderoba acum la inceputul primaveri?
Va invit sa accesati site-ul Starshiners . Sigur o sa gasiti ceva care sa va placa.

Va pup!

4 comentarii: