Pagini

miercuri, 12 decembrie 2012

Review Crema de corp FEMME

Hello!

Astazi vreau sa va vorbesc despre o crema primita de cei de la MICROMALL

Le multumesc pe aceasta cale pentru frumoasa colaborare.
Am primit cadou de la ei CREMA DE CORP FEMME


As dori sa fac un review acestei creme deoarece am ramas placut surprinsa de aceasta crema.

Tot timpul sunt foarte sceptica in privinta cremelor de corp. Majoritatea au un miros placut si atat.
Nu isi mentin mirosul nici macar 1 h dupa folosire. 
Crema Femme este destul de groasa iar in momentul in care o aplici pe corp se intinde foarte bine si intra in piele.  


Imi place mult acest lucru. Am foarte multe creme de corp care sunt foarte " moi" si nu sunt absorbite deloc de piele.
Are 200 ml asa ca o sa imi ajunga o perioada destul de lunga . 
Dau nota 10+ mirosului acestei creme. Este unul foarte puternic , asemanator unui parfum barbatesc. Ador acest miros. Mai ador la crema faptul ca persista foarte mult dupa aplicare. Nu exagerez ...am aplicat-o seara si mirosul se simtea si a doua zi. 
In sfarsit pot spune ca am gasit crema de corp perfecta. 

Multumesc pentru cadoul MICROMALL.

Georgiana  a primit si ea parfumul castigat pe blogul meu si mi-a trimis in cateva cuvinte parerea ei despre parfum.: " Buna .Da,  am primit parfumul,iti multumesc,La prima vedere este un parfum cu un miros foarte placut,si persistent,am mai avut acest parfum si sincer chiar mi-a placut,daca ar fi sa mai fac inca o alegere in privinta parfumului ar fi tot acesta. Chiar miroase bestial.
Voi ati folosit aceasta crema?  
O recomand cu incredere. Va pup!  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu