Pagini

marți, 6 noiembrie 2012

Review ANIAN Gel de dus cu antioxidanti din extracte de goji si rodii

Buna!

Astazi o sa va prezint Gel de dus cu antioxidanti din extracte de goji si rodii primit pentru testare de cei de la Triodeluxe. le multumesc mult pentru acest cadou.


Ce spune producatorul:

ANIAN Gel de dus cu antioxidanti din extracte de goji si rodii
Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.
Mod de folosire: Aplicati pe pielea umeda, masand usor cu mainile sau cu un burete. Limpeziti cu apa din abundenta.
Testat dermatologic.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 750 ml.

Pret:  22,00 lei
Model: Goji&Rodie


Ce spun eu:
Gelul de dus cu extract de goji si rodii  are o cantitate foarte mare ( 750 ml) ceea ce inseamna ca o sa va ajunga doarte mult timp. face foarte multa spuma si nu este nevoie sa aplic o cantitatea mare. Este suficient sa aplic foarte putin pe burete. Insa un motiv in plus pentru al achizitiona. Raportul pret/cantitate este unul foarte bun. Doar 22 lei pentru 750 ml este mai mutl decat perfect. O sa va ajunga in jur de 2 luni . Eu il am de foarte mult timp si inca mai am din el.
Are o culoare rosiatica iar despre miros nu pot descire in cuvinte. 



 Imi vine sa il mananc. Imi place foarte mult faptul ca dupa aplicare pielea ramane catifelata si cu un miros placut care persista. Nu mai este nevoie sa aplic crema de corp. 
Capacul imi permite sa asez produsul si invers atunci cand o sa fie pe terminate. 
Recomand cu toata increderea acest produs. Pentru achizitionarea lui intrati aici .

Voi ce produse triodeluxe folositi? Va plac produsele lor?
Astept parerile voastre!
Va pup!
Inca odata multumesc mult Triodeluxe


3 comentarii:

  1. Si eu am facut ieri un review la crema de corp Anian.Este foarte buna si m-a impresionat mult aceasta firma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma tenteaza sa plasez o comanda pe Triodeluxe.Imi doresc asa mult keratina:)

    RăspundețiȘtergere