Pagini

marți, 7 august 2012

Noaptea alba...

Hello girl!
Aseara am avut parte de o noapte alba...bine nu alba de tot dar putin gri:))

Sa va spun de ce:)). Eu rad acum dar nu este rasul meu. Pai sa incep cu ..inceputul!
Cum afara este cald ce pot sa fac decat sa las si eu usa deschisa. Asta am facut de cand a venit caldura. Insa ieri am avut putin ghinion. De obicei in jur de ora 8 plec pe la iubitul meu si ne intoarcem impreuna in jurul orei 9-10. Cand plec la el inchid usa. Aseara am uitat..nu este prima data! 
 Am ajuns acasa, am intrat cu Nicu ( iubitul meu) in casa la tv. Toate bune si frumoase. 
In jurul orei 11 Nicu a zis ca pleaca. L-am condus si m-am intors in casa, Unde in alta parte decat la calculator. Si cum stateam eu asa frumos pe scaunelul meu..aud ceva. Zic...poate mi se pare.  Mai stat ce mai stau iar aud. In gandul meu zic: " Vai ce nebuna sunt cu frica mea incep sa aud aiurea. . "

Deja incepuse sa mi se faca somn .  M-am pus in pat, ma uitam la tv la un film. Am programat tv-ul si am pus capul sa dorm. Cand iar aud ceva. Si tot asa. Prind curaj ma ridic aprind lumina, misc putin noptiera apoi dulapul. Cand in partea cealalta a camerei langa usa...ce sa vad..un mic soricel. Mic mic dar pentru mien este cel mai mare cosmar. M-am ridicat in picoare in pat si am luat perna:)). statea acolo nevinovat. ( cand scriu postarea asta parca il simt la picoare si deja imi este frica). urasc soricei si imi este extrem de frica de ei. 
Am luat telefonul repede si l-am sunat pe tata. I-am zis " Vino pana la mine ca am un soricle in camera si mor de frica" Noi avem 2 case in curte, in una dorm eu in una tata. Abia acum intervine problema. Eu inchid seara toate usile. Problema: cum ajung la usa cand acolo este soricelul. AM aruncat cu ceva si nebunul sa dus in draperie. Am deschis usa. Am inchis-o pe cea din cealalta camera sa nu se duca acolo  si apoi am deschis usa de la intrare. Am luat repede o matura de afara. Tata a intrat primul si a zis sa a fugit nebunul sub pat. Ridica salteaua..nimic...in lada patului aveam plapuma de iarna. A luat-o tata tot nimic. Cine stie unde este nebunul. Intr-un final imi iau perna si ma duc in camera cealalta. Ceasul era 12:30. II da sms iubitului sa ii zic ce am patit. Normal el dormea:)) Toata nopate am inchis ochii decat vreo h de frica soricelului. Tot aveam impresia ca se aude. In acea ora cand am dormit numai soricei am visat.
Tata a lasat usa de la camera cu pricina deschisa si cea de la intrare la fel toata nopate.
Dimineata la 6 eram in picoare cu gandul pe treaba. Doar ca frica nu m-a lasat sa ma apropii:)). Mi-am facut treaba ce o mai aveam pe acolo. LA 8 a venit Nicu si l-am pus sa ma ajute sa dau tot afara, Dulapul nu l-am mai dat. Am chemat o prietena sa vina sa stea cu mine cand dau hainele jos. De frica normal :)) Nu am gasit nimic. Nici urme ca ar fi fost pe undeva:)) AM scuturat plapuma bine  nimic. Am aranjat haienle iar. Cele de pe umeras le-am scuturat bine chiar de 2 ori de teama sa nu se agate pe acolo de ceva. Nicu a zis ca sunt nebuna ca saracul soricel a fugit de aseara ...dar eu tot am ramas cu impresia ca ori pe maneca unei geci ori in plapuma. El a zis ca nu. Ce e drept nu se mai aude nimic. Dar cu friga si ideea mea ce fac?  Stiu deja ca in seara asta nu o sa pot dormi si o sa am numai impresia ca aud soricei. Usile nu mai au ce cauta deschise. Decat geamul unde am plasa.
Voi ce credeti unde este prietenul meu soricelul. ? A iesit sau este in camera mea? VA pup si sper ca nu v-am plictisit cu postarea mea!

7 comentarii:

  1. doamne pina sa ajung la soricel ma gandeam la un hot ,bine ca e doar atat .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram sigura 100% ca ai intalnit un hot. :-/ Asa...in legatura cu soarecele...sunt sigura ca a iesit! Sunt foarte fricosi si deobicei parasesc locurile care ii ameninta. Toate cele bune!
    Alle

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms Alle....da si eu zic ca a iesit...aseara nu s-a mai auzit nimic. te pup

      Ștergere
  3. Si eu credeam ca tot un hot este!Am gasit acum cativa ani la bunici un sarpe pe televizor.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aoleu...sarpe...ala pe unde a intrat...muream daca vedeam sarpe

      Ștergere
  4. Cred ca a fugit :) Mie nu mi-e frica de soricei :)

    RăspundețiȘtergere