Pagini

sâmbătă, 19 mai 2012

Ce imi mai cumpar...

Buna!

   Cum peste 2 zile va fi ziua mea m-am decis sa imi cumpar multe cadouri. De data asta am zis sa ma rasfat si eu putin. O sa va arat si voua ce mi-am cumparat.
   Serile trecute am fost la cumparaturi pentru ziua mea. Am prajiturit azi toata ziua. O sa va arat zilele urmatoare ce am pregatit. In trecere am trecut si pe la un magazin unde au produse frumoase si destul de ieftine. Initial am vrut sa imi cumpar o pereche de sandalute. Insa ghinionul meu este ca port numarul 35 si aveau numai de la 36 in sus. Asa ca mi-am gasit un tricou dragut pe care am dat numai 15 lei.




Imi place foarte mult. Voi ce spuneti, nu este dragut?

Cum sunt reprezentant Avon luna aceasta aproape toata comanda a fost facuta de produsele mele . Mereu obisnuiesc sa imi cumpar cate ceva , la fiecare comanda. Insa de data asta am exagerat si eu putin. Poate unele produse le voi face cadou acum pe 21 mai.

Mi-am cumparat 2 oje Pro Nail. AM ales 2 nuante: Pastel Pink si Perfectly Flesh.  Ambele au costat 20 lei. Imi place mai mult Perfectly Flesh.


Am mai luat 2 lotiuni de corp  . Una cu vanilie si una cu rodie si mango. Le-am luat cu 17 lei ambele.


Cred ca am incercat toate gelurile de dus de la Avon insa a ramas unul pe care nu l-am avut .Asa ca am zis sa il iau acum.  Cum am gasit la oferta samponul cu nuca de cocos (pentru copii) l-am luat si pe acela. Nu pentru mine, il voi da unei nepoate. Gelul a costat 7 lei iar samponul 8 lei.



La fel stau si la capitolul parfumuri, am foarte multe, dar nu strica niciodata acolo sa am de rezerva nu? Poate mai fac un cadou ceva:)). De data asta am luat Mini-Apa de toaleta Infinite Moment ( 15 ml - 14 lei ) si Mini-apa de parfum Incandessence ( 30 ml - 30 lei )


Am mai luat si un set de pile pentru unghii ( 8 lei ) si pila de picioare ( 14 lei) .


Nu stiu daca  v-am spus pana acum, dar eu nu prea folosesc fond de ten. Luna aceasta a fost la oferta un set format din rimel SuperFull ,  Luciu de buze si fond de ten calmant toate la numai 22 lei. Acest set cu siguranta il voi da cadou unei verisoare pe care o cheama Elena.



Cum este normal la fiecare comanda ma gandesc si la iubitul meu si tatal meu, le-am luat si lor ceva. Iubitului i-am luat 2 deodorante cu bile Pro sport( 13lei ) si un gel de ras for men ( 20 lei ) , iar tatalui un deodorant Full Speed ( 12 lei ) si 2 deodorante cu bila prosport ( 13 lei ).





Si cum am fost activa si campania C07 si in C06 am pirmit si un cadou. Geanta de voiaj Azteh. Am cumparat-o cu 8 lei. Cine este reprezentant stie regula.




Va place ce mi-am cumparat.  Voi ce va mai cumparati de la Avon. Sunt foarte curioasa ce produse preferati voi de la Avon. Astept pareri.
Va pup si va doresc o seara frumoasa!

6 comentarii:

  1. mAI este valabila oferta cu fond e ten calmat de la avon si rimel ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu eu campania 7 deja a trecut.....dedi nu cred ca mai este valabila. acum depinde de reprezentantul tau avon....cred ca mai poate da comanda si luni.

      Ștergere
  2. Ei, scumpa, dar nu ai cheltuit cam mult????:)) sa le folosesti cu drag. Ai spus ca peste doua zile e ziua ta...Mai, si in mintea mea au aparut tot felul de semne de intrebare, ca eu te stiu in octombrie, ce naiba?! si apoi....TRINC!!! m-am luminat....ELENA!!! :)) In legatura cu ojele, mie imi place cea rozalie, cred cea care iti palc esi tie, nu le stiu care si cum sunt numele lor. Pupicei Ah, imi plac tenesii mov, care de fapt sunt un imprimeu de pe tricou:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ctra Elerna sunt! Ei am cheltuit cam mult dar se accepta odata pe an nu:))) mie imi place cea maronie oja......cea rozalie nu este cum se vede..pe unghie zici ca este var:))) si mie imi plac tenesi...dar tricoul nu iti place? poop

      Ștergere
  3. Eu dau comanda marti si am o gramada de chestii pe lista:D,printre care si vreo 2 oje:) Imi plac mult tenisii, mai ales ca sunt si mov:D

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt o norocoasa, caci imi cumpara mama :D

    RăspundețiȘtergere